Selkokielinen info

Liput tapahtumaan voit ostaa täältä. Kaikki pääsyliput vaihdetaan rannekkeiksi. Tahko Juhannuksessa on myös VIP –lippu. Se sisältää pääsyn festivaalialueelle, sekä VIP-alueelle. VIP-liput vaihdetaan rannekkeiksi sekä passiksi. VIP –alueella on oma wc. Rannekkeet ja passit ovat henkilökohtaisia. Emme korvaa kadonneita tai rikki menneitä rannekkeita tai passeja.

Olemme tehneet työtä vastuullisten tapahtumien eteen. Tapahtumassa huolehdimme ympäristöstä sekä ihmisistä.

Tahko Juhannuksessa ei hyväksytä syrjintää. Tapahtumaan saa tulla juuri sellaisena kuin on.

Tahko Juhannuksessa kierrätetään roskat. Tapahtuma laskee joka vuosi aiheutuvien päästöjen määrän ja pyrkii vähentämään niitä.

Tahko Juhannus on kaikille turvallinen tapahtuma.

Kysymyksiä tapahtumasta voi laittaa sähköpostiin osoitteeseen: tapahtumat@nelonenmedia.fi

Tapahtumassa mukana